ALTEA - Vakantieappartementen "El Puerto"

Avenida del Puerto, 14
03590 Altea - Alicante - Espa
ña

imgres-3 imgres-2 imgres

VEEL GESTELDE VRAGEN

De FAQ zijn verdeeld onder categorieën, zodat u makkelijk uw antwoord kunt vinden.

HET APPARTEMENT

1. Zijn er handdoeken en beddengoed aanwezig?
In elk appartement is beddengoed aanwezig. Keuken - en badlinnen kan gehuurd worden. Handdoekenpakketten kunnen gehuurd worden aan 7,5 euro per persoon. Dit pakket omvat 1 theedoek, 1 handdoek, 1 badhanddoek en 1 strandlaken.

2. Is het mogelijk om een kinderbedje te krijgen?
Op eenvoudige vraag bij uw boeking, zetten wij voor u een babybedje klaar. Deze service is gratis.

3. Kan ik mijn huisdier meenemen?
Het is helaas niet toegestaan om uw huisdier mee te nemen.

4. Mag ik in de accommodatie roken?
Roken is niet toegestaan in de appartementen. Roken is wel toegestaan op het balkon of terras.


BOEKINGSPROCES

1. Hoe boek ik een appartement?
Via de website. Ga naar reserveren en vul alle verplichte velden in. Naast het invullen van uw persoonlijke gegevens, uw e-mail en gsm nummer, kiest u welk appartement u wenst te huren en voor welke periode. Daarna kunt u nog een bericht plaatsen. Check in elk geval vooraf de beschikbaarheid.

2. Ontvang ik direct een bevestiging van mijn boeking?
Er wordt zo snel mogelijk een bevestiging gestuurd via e-mail. Daarna wordt het huurcontract digitaal doorgestuurd. Daarvan dient u een exemplaar te ondertekenen en terug te mailen/sturen.

3. Kan ik mijn boeking wijzigen of annuleren?
Voor het wijzigen van de data van uw verblijf kunt u best telefonisch contact met ons opnemen. Wij zullen ons best doen om uw boeking te wijzigen.
Bij annulering wordt het voorschot niet terugbetaald.
Voor huurperioden tot en met 1 maand: de annuleringskosten = 50% van de huur bij annulering minder dan één maand voor aankomst. Bij annulering minder dan 2 weken voor aankomst wordt 100% van de huur in rekening gebracht.
Voor huurperioden méér dan 1 maand: de annuleringskosten = 50% van de huur bij annulering minder dan twee maanden voor aankomst. Bij annulering minder dan 1 maand voor aankomst wordt 100% van de huur in rekening gebracht.

4. Wanneer krijg ik de waarborg terug?
De waarborg wordt terugbetaald ten laatste 3 weken na uw vertrek. De elektriciteitskosten worden afgetrokken van de waarborg.


AANKOMST

1.Waar krijg ik de sleutels?
U krijgt de sleutels in het appartement. Uw contact ter plaatse zal u in het appartement ontmoeten op de afgesproken tijd. Alle coördinaten van de contactpersoon worden vermeld in het huurcontract.

2. Bieden jullie een airportservice aan?
Via een externe transfer-dienst, kunnen wij u een airportservice aanbieden.

3. Waar kan ik mijn auto parkeren?
Achter het gebouw ligt een privé parking. Elk appartement heeft zijn eigen staanplaats. De parking heeft een automatische schuifpoort, waarvan u een afstandsbediening krijgt bij de afgifte van de sleutels.

4. Moet ik mijn aankomsttijd bevestigen?
Ja, zodra u uw bagage heeft opgehaald op de luchthaven of 1 uur voor je aankomst op het appartement, verzoeken wij u contact op te nemen met uw contact ter plaatse. Hij zal dan naar het appartement gaan om u daar te ontmoeten en de sleutels te overhandigen De contactgegevens staan vermeld op het huurcontract.


TIJDENS HET VERBLIJF

1. Wat moet ik doen bij problemen met de accommodatie?
Bij problemen of wanneer u iets breekt in het appartement, neem dan contact op met de contactpersoon of eigenaar. Zij zullen er alles aan doen om het zo snel mogelijk te repareren of te vervangen.

Heeft u nog andere vragen? Aarzel niet mij te contacteren. Dit kan zowel telefonisch of per mail (via formulier 'reserveren')